Aycatasdelen Arkadaşlar göğsümün bir tarafının ucunda içe çekilme var ilk gebeligimdede vardı çok yara olmuştu o tarafı emzirmemiştim. Şimdi ikinci gebeliğim hafiften sıkmaya çalışıyorum çıksın düzelsin doğuma kadar diye yok sikamiyorumda zaten acıyor agriyor yasayan varmı
Ozge Aycatasdelen göğüs ucu çıkaran aparatlar vardı. Ya da göğüs pompası ile çıkaranlar vardı. Onları denediniz mi?
Yelizdiyebiri Benim ıkısıde içe çekik😞😞 ben kendımı bıldıgımden beri de böyle. Ve ılk gebeliğimdeyim Bebeğimi emziremicem hiç sanki . Cok moralm bozuluo
620033 Yelizdiyebiri Benim göğüslerimde de bu sorun var canım ikisi de içe çekik doğum dan sonra çıkar mı bilmiyorum
mavisssss16 Yelizdiyebiri Benimde düz bazen içe kaçabiliyor ama elle oynayınca çıkıyor azda olsa, göğüs ucu pompası aldım onla denedim az daha çıkarıyor oda sizde bi deneyin bende çok üzülüyorum öyle bişey olacakta emziremicem diye..
Aycatasdelen Yelizdiyebiri doktor bana emzirdikçe çıkar demişti tabi ben o tarafı vermedim çok yara oldu daha meyilli yara olmaya
620033 Yelizdiyebiri Amin inşallah canım bende çok üzülüyorum göğsümun ucu çıkmazsa doktor da dedi zaten bebeğini emziremezsin dedi
Yelizdiyebiri mavisssss16 yani benimde arada çıkıyor ama genellikle içe dönüktür ve sanki çok az gibi ucu böyle kısa gıbı gelıyo bılmıyorum ınsallah bebeğimizi emzirebiliiz hepimiz🤲🏻😞
PrensS_annesi Yelizdiyebiri e bebekte mamajoo göğüs ucu çıkarıcı aldim ilk bebeğimi bu yüzden bende emziremedim. Aldığım çıkarıcı yo denedim inanın ise yarıyor dışarı çekiyor bebeğim haftaya doğacak emzirmedim ama işe yarayacak gibi görünüyor.
bebekrehberi Kızlar bana doktorum yağ karışımı verdi. 37. Haftadan beri masaj yapıyorum. Öne doğru yavaşça tutup çekiyorum. Belki işinize yarar. Çok güzel oldu meme ucum. Fark etmez yağların çeşidi. Zeytinyağı ile de olur, meme ucu kremi ile de.
Yelizdiyebiri bebekrehberi hadi ya bütün herseyı denerım bende bebeğim için ama emzırememek kadar kötü bısıy olmaz dua edıyorum
Zeynosunannesii En olmadı silikon meme ucuyla emzirirsiniz benimde hiç ucum yoktu başta onla emzirdim iki aylık olana kadar sonra çıktı biraz memeyi verdim 2yasina kadarda emzirdim bı sorun yasamadim
Yelizdiyebiri Zeynosunannesii benim anlamadıgım hani yazmıslar ya bebeğimi hıc emzıremedim dıye acaba bazı bebekler silikon meme ucunu mu kabul etmıyor şansa mı kalıyor bu şimdi:(
Zeynosunannesii Yelizdiyebiri belki de cnm silikonu reddeden olabilir yada işte tutturana kadar uğraşırken emmedigi için süt çoğalmıyo o sırada mamaya alışıyor