Valla bzmkı geçen hafta 3500dü aslında 39 haftalk olucm yarın ama hoca ilk başlarda geç döllenmş 1 hafta geriden gelıo demşti snra 2 hafta ilerden gtmeye başladı nasıl oluck blmıorm ama hoca ilk baştaki hesaptan hesaplıyor kılosu ilerden gidiyo dedi ilk doğumum normal 3700 doğurdm buda 4 e yaklaşmıştır perşmbe bakıcz oğlum 42ye girdğmz gün doğdu bu kızımda 42yi beklemz umarm 4ü geçer doğuramam hrlde çok daraldm ağlıyrm artk kendi kendime bu hafta sölesemde dayanamıyrm die sezryan mı olsam bilemedm psikolojik çöktüm