Hanımlar her normal doğumda kesi ve dikiş atılır mı yoksa kişide kişiye değişiyor mu benim 1. Dogumum normal olmuştu suni sancı ile ve dikiş, kesi de vardı sonrasına kanamam durmadı birdaha uyutarak diktiler. Bu konuda bilginiz varmı birde herkese mi suni sanci veriyolar yoksa gerektigindemi.