Merhaba hanımlar. Sat’a göre 9. Hafta ancak keseye göre 7. Haftadayım. İlk başta boş gebelik dediler. Geçen hafta perşembe günü yolk kesesi oluşmuştu. Bugün geceden beri çok fena kasık ağrım var. Bütün gün devam etti ve akşam üzeri kahverengi pembe karışık lekelenme başladı. Doktora gittim kese şekli bozuluyor ve aşağı inmiş muhtemelen düşük yapacaksın dedi. Evde yatıyorum şimdi. :( kendiliğinden düşer mi sizce eğer düşük yapıyorsam :( ya da tavsiyeleriniz var mı ne yapmam lazım karmakarışığım :( dualarınıza ihtiyacım var