MrsArslan
Ben dün yaptrdm 21+5 de doktorum önerdiği için yaptrdm. Bi bardak şekerli su içip kan şekerine bakılıyor. Bahsedildigi gibi ne baş dönmesi ne de bir mide bulantısı olmadı bende. Yaptırma diyenler de olmuştu ama netice de doktorum kötü bişi olsa yaptırmamı istemezdi. Şahsi fikrim bu konularda doktorunuza guvenmeniz☺☺