Ozge806 Kızlar ben normalde 17+5 haftalık hamileyim. Ultrasonda 18+5 görünüyor :( bu sorun teşkil eder mi ya endişelenmeli miyim? İlk gebeliğim. Tecrübelerinize ihtiyacım var
Marblingg Ozge806 benimde haftasina gore 2 hafta ilerde iri bebek ben sekerden dolayi korkmustum hani fazla diye ama 2 gun once yaptirdim sekerde cikmadi cok sukur sizin 1 hafta korkmaya hic gerek yok
Raskaa14 Ozge806 kemik gelişimi bazen önden gidebiliyor . Doktor normal aralıklarda olduğunu belirtiyor size söylemedi sanırsam.. doktor muayene de anormal bir durum görürse muhakkak söyler sen içini ferah tut