Valla ben 5 sene ugrastik defalarca tüp bebek tedavisinden sonra hamile kaldım. Cektigim sikintilari acilari yazsam buraya sığmaz..Cok şükür yavrumuzu kucağımıza aldık. Benim amg hirminum yerlerdeydi 0.3 tu ve cok az yumurtam oluşuyordu. nasılsa olmuyor korunmanıza da gerek yok deyip rahatça takıldıktan sonra ilk kızım 9 aylıkken daha ikinciye hamile kaldım.. cok şükür o da 11 günlük oldu yanım da yatiyor..rahat olmak kafadan artmak cok önemli ama işte insan bi süreçte de rahat olamıyor ki seni cok iyi anlıyorum..hirmonlarin iyiyse bitkisel bikac kür kullan en olmadı durum ve psikolojiniz müsaitse tuo bebek denersin. Neler neler oluyor sen dua et ins. Hayirlisindan olur senin de..