Merhabalar ben evde test yaptım pozitif çıktı daha sonra doktora gittim ama kese göremedi sadece rahimde kalınlaşma var ve rahim arkası sıvı dolmaya başlamış ama bı kan tahlili ver dedi kan tahlili verdim HCG 150 çıktı devlet Hastanesi’nde herkes hayırlı olsun dedi sonra doktoruma gönderdim daha erken gebelik Perşembe günü tekrar test ver dedi kafamı karıştırdı neden böyle oldu benim gibi bu durumu yaşayan var mı