Deletedmom_29 umutluanneadayi Canım Edirneye mi düştünüz ne yaptınız uzun zaman oldu post açmanışsın hiç göremedim seni nasıl gidiyor neler yapıyorsun
umutluanneadayi Deletedmom_29 Edirne’ye yerleştim alışma süreci yaşıyorum herşeyi boşaldım çocuk olayını felan şu aralar bişey düşünmek istemiyorum 😅 ve şuan çok ağır bir enfeksiyon geçiriyorum 🥲
Deletedmom_29 umutluanneadayi Çok geçmiş olsun enfeksiyon bende geçirmiştim gerçekten çok zorlu süreç hemen toparlanırsın inşallah 🙏
Deletedmom_29 umutluanneadayi İyi canım bizimde 8 ayımız kaldı Tayine 18 Eylül’de eşim geldi son izine 10 günlük , onu yolcu ettim yapnız yaşantıma tekrardan ayak uydurmaya çalışıyorum Pazartesi regl günüm bakalım neler bekliyor beni