Kadze Umran34 catı darsa bebeği riske atmak istemiyor doktorlar ama bnm bir arkdasıma 2 doktor catın dar sezeryan dedi 3.doktor gayet uygun catın dedi 2 cocugunuda nornal dogumla aldı kucağına tam bilemiyorum henüz bende herkeste aynı mı olur
Umran34 Kadze aynen bende korkuyorum oyuzde riske girmek istemiyorum banada catin dar normal doguma musait degil sezaryen dedi doktor