by_aytac Merhaba, anneler. 37 haftadayız ayaklarım şişiyo, dinlenince yok oluyo, günde en az 2 defa sancılarım oluyor daha çok akşamlar yalancı sancı biliyorum. Böyle olanlar ne zaman sonra doğurdu? Yardımcı olursanız sevinirim
Duygumiran by_aytac ayak sismesi dinlenince gecmesi sancilar hep oluyor ozellikle sert sert kasilmalar vajinamda baski ve yuruyememe oturdugum yerden kalkamamak cok zor 37+1im sukur ki 6 gun sonraya gun verdi 38 de alacak ☺️ darisi senin basina inşallah canm
Ftos_72 by_aytac adet ağrısı gibi ağırlarım oluyor yalancı sancılar da başladı dünden beri çok kötü 😥😥 19 gün kaldı
nurrrr9897 Bende aynı durumdayım canım 37+3 benim nstde düzenli sancımda çıktı üç gün önce geceleri çok zor geçiyor regl ağrısı gibi ağrı çekiyorum uyuyamıyorum resmen ama doğum sancısımı hazırlık mi kestiremiyorum
by_aytac nurrrr9897 aynen bende de regl ağrısı gibi, ayaklarım çok ağrıyor bazen yüriyemiyorum çok qarip inşAllah bakalım ne zaman doğum yapıcaz