Selam kızlar. Bugünkü kontrolümüzde biraz canımız sıkıldı açıkçası. Şimdiye kadar herşey normal gidiyordu. Bugün yani 34. Haftada bebeğin karın çevresi 2 hafta geride çıktı ilk defa. Daha önce hep uyumluydu. Diğer ölçümleri normal kafası bacak kemiği falan. Sadece karın çevresi 32 haftada kalmış ve geçen haftaya göre de kilosu 200 gram az görünüyo. Doktor biraz tedirgin etti bizi. Fakülteye gidin perinatoloji görsün ona göre kardiyolojiye sevk edicem dedi. Ama korkmayın bebek sağlklı kalbi, kan akışı suyu herşeyi normal, sadece 2 hafta geriye neden düşmüş ona bakılsın dedi. Son 10 gündür tansiyonum da hep 13-9 çıkıyo. Tansiyondan mı yoksa bebek fazla hareketli olduğu için mi öğrenip ona göre yol izleyelim dedi. Ama tansiyondan olsa bebğin suyu azalır kalbi yavaşlar siz gidin hocam görsün rahatlayalım dedi. İyi mi kötü mü hiç bişy anlamadan çıktık odadan. Bazen bebek hareketli olduğund yanlş ölçebiliyoruz tedirgin olmayın dedi ama bizi daha fazla korkutmamak için mi söyledi bilemedik. Perşembe perinatologla randevumuz var. Dua edin kötü bişy demesin 😔 şimdi araştırma hastanesinde iyice gererler insanı.. böyle bişey yaşayan oldu mu? Bebeğin gelişimini nasıl etkiler bu durum?