Yagmuraslan60 oglumda yasamistim zehirlenme yoktu ama tansiyon yukseliyordu ilacsiz diyet seklinde tuzsuz 37 +0 da dogum gerçekleşti simdi 21 haftalik kizima hamileyim tetikteyim duzenli olcum yapiyorum tuzu kismaya ozen gosteriyorum beyaz ekmek yerine tam bugdqy kepek ekmegi qldim suyu cogaltmaya calisiyorum insallahda yükselmez sizin kac cikiyor tansiyonlar 24 saatlik idrar istemi oldumu