fatoshsyn 25 haftalık hamileyim kontrolde doktor bebeğimin ters durduğunu söyledi başı yukarda poposu aşağıdaymış bu durumda olan var mı acaba düzelir mi
Ysgl26 fatoshsyn düzelir canım o kadar çok dönecek ki daha..benim her kontrolde değişiyo bebeğin yönü
Oznur3460 fatoshsyn Ay benim de 24 haftalık bugün randevum vardı aynı pozisyonda dedi benim için de oğlum ağrılarım var baya dayanılmaz magnezyum kullanyodum belki o sebepten agrın olabilir dedi tahlil erim fln temiz çıktı bu ağrılara sebep bir durum yok çünkü
yasemin_- 34+1 deyim ve bebeğim hala dönmedi elbet döner dert etmeyin dönmezse de etmeyin 🤣 şahsen ben sağlığına odaklıyım sadece 😊
Kaya34 Benim 35.haftaya kadar dönmüştü doğum pozisyonundaydı şimdi 37+4 oldum tekrar ters dönmüş belli olmuyor