A152245 star3star işte fazla it olmaları da risk. Erken doğum tehlikesi olabilir. Ben de ekmeği ve tatlıyı kestim. Zaten çok nadiren yiyordum yine de şeker çıktı.
Senemhamit Sevgilibocuk inşallah ya bakalım temmuzda gidip bakilcak yine normal doğum çok istiyorum ama eğer şeker çıkarsa normal yapamam galiba bide ilk bilmiyorum da korkuda gittikçe artiyo😏