sema2327 Kızlar 2-3 haftalık gebeyim,ancak karnımda ara-sıra sancılar oluyor ve beni bebeğim için endişelendiriyor.Aranızda böyle durum yaşayan varmı ve bu normalmi?(
[silindi] sema2327 çok normal rahim genişliyor bebek kendine yer açıyor. Dinlenmekle geçmeyen sancılarınız olursa endişelenin.
Zln2152 sema2327 normaldir canım korkup canını sıkma rahim küçücük bir şey bebek gün geçtikçe büyüyor bu yüzden rahimde geriliyor orda ki kaslar çok sıkı ve ara ara gerilme gibi kasık ağrısı karın ağrısı olması normaldir 😊 ben 25+5 haftalık gebeyim benim halen de ara ara kasık ve karın ağrılarım oluyor
sema2327 Zln2152İnşAllah bebeğinizi selametke kucağınıza alırsınız🤲🤲.Doktorumda bana öyle söylemişdi.Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için🌺
Zln2152 sema2327 rica ederim canım ne demek 🙏🫶 hepimiz evlatlarımızı sağ Salim kucağımıza alırız inşallah kuzum ❤️