Busbusu 10+3 olduk başından beri bulantım var ve kusmamak için elimden geleni yaptım 😅 çünkü fobim var bı başlarsam duramam diye hissediyorum 🤣 öyle hissettiğimde sakız çiğnedim, cam kapı açtım hava aldım elimi yüzümü yıkadım midemi bulandıran neyse uzak durdum öyle öyle atlattım sayılır. Hala arka planda gelip gidiyor. Bir ara beslenemedim sırf kusmamak için yiyemez oldum. Doktor prilam verdi. O da tansiyonumu düşürdü beni sersem etti. İki doz verdi tek doz kullandım bulantı oldukça. Zamanla azalacak sabret 💕