29+2 günlük hamileyim ancak ben telesami hastasıyım yani (Akdeniz anemisi ) ve vücudum kan üretmiyor. Normal doğumla ilgili pek de iç açıcı şeyler duymadığım için korkularım var. Dün kontrolde doktor sezeryan olması durumunda bir hafta erken doğuma girmem gerektiğini ve kan verilmesi gerekebileceğini söyledi. Şimdi size sorum şu ; siz olsanız masada kalma riskiniz varken normal doğum konusunda ısrarcımı olurdunuz yoksa direk sezeryan olsun bir hafta erken mi olsun derdiniz. Ben sezeryan olsun dedim.