Bayan_melek Kızlar 17 haftalik hamileyim ve yemek yiyip yattigimda karnimda bi hareketlenme oluyor böyle sanki kalp atar ya onun gibi böyle sanki karınca gezer gibi 🤗 acaba bebek hareketimi ki
Muhammedamine Bayan_melek çok büyük ihtimalle ☺️ 21. Haftada evet bu bebeğimin tekmeleri dedim 23+5 günlüğüz çok şükür artık babasıda hissediyor bu çok daha büyük bir mutluluk hamdolsun . Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻
Minikanne06 İlk bi pıt şeklinde oluyo sonra bağırsak hareketi gibi olur pı pıt diye devamlarsa hıçkırık ama sürekli her zaman atıyosa o senin damarın 😊
Bayan_melek Minikanne06 bağırsak hareketi gibi aynen canm 10 dakika sürüyo hatta 🤗 3 4 günde birde pıt diye hissediyorum 🤗 ayy yaa heyecan yaptim
Minikanne06 Bayan_melek bebiştir o zaman canım bu haftalarda hissetmen lazım zaten dışardan görünmez henüz ama sen hissedebilirsin😊😊
Bayan_melek Minikanne06 ayy yaa sagol canm 🤗 plesanta assagida benim herkes diyo gec hissedersin bebek değildir o deyince ondan merak ettim 😊
Minikanne06 Bayan_melek herkese bakma canım doktorun ne diyosa odur sağ salim doğurursun inşallah canım:))