Yavruhamsi S2azennnn- doktorum bacak arasına bakmadan kız gibi dedi o yüzden net değil maalsef sizde bacak arasına bakıldı mı ?? İlk gözağrımın ismi Hafsa bakalım kardeşine ne koyarız ismi ile yaşasın sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah 🌸
Gamzeates S2azennnn- ben de kızımı 15. Haftam da öğrendimmmm detaylıua girene kadar özele gittim normal de devlete takipliyim 🙈 özel de net kız deei detaylı da zaten tamam oldu kızımın ismi de güneş allah nasip ederse 😍 31+2 haftalığız şuan
Aycan01 Yavruhamsi bende 15 haftalık öğrendim erkek bacak arasına bakılıp söylendi yarında 16 hafta olcaz 🤗