Cansusahin05 ben 32 yaşındayım gebeliğe kadar göğüslerim büyüktü ama hiç sarkma falan yoktu, şu an 28 haftalık anlamadım sanki içleri de çok dolgun değil gibi sarktı ve beden olarak da büyüdü ama yumuşak gibi de 🤦🏻♀️ İnşallah sütüm olur diyorum..Sarkmanın doğumdan sonra da çok düzeleceğini sanmıyorum ben açıkçası hatta emzirmeden sonra içleri boşalıp biraz daha sarkacak muhtemelen..Bari daha az sarksın diye bir umut evin içindeyken babaanne tipi emzirme sütyenlerinden takıyorum, hem biraz destekliyor hem de rahat oluyor ucunu belli ediyor ama evde olunca onu önemsemiyorum.. Emzirme dönemi sonrası meme estetiği yaptıracağım kesinlikle 🙄😁