Eymeninannesi02 Benimde iki hafta önden gidiyordu, 33 haftalıkken bir hafta önden gitmeye başladı.. Cevizi ve kaşarı kesince oldu aslında 😅 Çünkü normal doğum istiyorum ve aşırı kilolu olmasını istemiyordum. Dr um gayet iyi bir hafta önden gitmesi dedi. Önden ya da geriden gelişmesi tamamen kilo ve boy ile alakalıymış yoksa organ oluşumu, büyümenin evreleri haftaya göre oluyormuş ☺️