Elf-5 Aya giriş yaptım aman allahım tuvalet sorunu ıle başladık . Ben istisnasız her gün büyük tuvaletimi yapan bırıyımdir. Ve bol su meyve yerim . Suanda da aynı devam edıyorken ıkı gündür tuvalete gıdemıyorum Kesınlıkle gelmıyor hamılelıkte kabızlık sorunu olduğunu duydum ama suan benım basıma mı gelecek artık dedım 6 aydır her gün çıkıp ıkı gündür çıkmayınca herhalde bendede başlıyor dedım 🥹 kabızlık olursa devam ederse ne yapıyorsunuz ??
xyilmaz Ben doktorumun izniyle duphalac surup ictim bir iki gun sonra duzeldim. Bir de kan hapom var o yuzden siksik kabizik yasiyorum.