Lala24 Benim doktorum önce son adetten saymıştı sonrasında döllenmesi farklı diyip 3 hafta aşağı çekti beni. Ama arkadaşımda 32. haftasındayken yanlış hatırlamıyosam 1 hafta geri demişti fakat 3 haftayı geçmeden problem yok demişti. O birazcık daha yemesini arttırdı şimdi doğurmak üzere ve bebişi 3300. 3 haftayı geçmeden korkma sende istersen birazcıkta bol ye bir sonraki kontrolüne kadar bakalım ne olucak🤗