Kızlar 35 haftalık olduk vajinaya acaip bi baskı var yürümek bile zor oluyo sürkli çişim geliyo hatta bi kaç damla kaçıyo sürekli sanki elleri aşağıda oynatıp duruyo gibi bazende karnımda 2 tane top şeklinde yuvarlak oluşuyo sonra geçiyo bu bebek mi yoksa kasılma falan mı anlamadım sürkli yatıyorum kalkınca kötü oluyorum normal mi bunlar