Babyloveee Ertesi gün hapı prospektüsünde 8 saat emzirilmemesi gerektiği yazıyor da 8 saat sonunda sütü sağıp dökmek gerekiyor mu yoksa direkt emzirilebilir mi, bilen ve deneyimlerin var mı acaba yardımcı olabilir misiniz