ElisaMom Hamileliğim boyunca hep iştahsızdım, son haftalarda iştahın açılır dendi 32. haftadayım iştahım iyice kesildi, düzgün beslenemiyorum, açlık hissetmiyorum, kahvalti yapamiyorum. Arkadaşlar ne olucak böyle midemden bir sey gitmiyor ne yapmam lazım
Yavruhamsi ElisaMom bende öyleyim maalesef ilk hamileliğimde de öyleydi şimdi de öyle ilkinde dikkat etmediğimden bebek zayıf doğmuştu bundan her sabah yemek istemesemde kahvaltı ediyorum illa yediklerime daha çok dikkat ediyorum kontrollerde bebekte sorun olmadıkça problem yok aslında ama yinede aklınızda bulunsun