Guzel-gozlm benim bebeğimin beyninde kist vardı sonrabkist bitti tekrar kist çıktı o da geçmiş dediler sonra gittim beyninde sıvı birikintisi sınırda dediler şimdi gitt dedik normal değer düşmüş galiba erkek bebekler de bu gibi durumlar çok oluyor . Ben bebeğimi kucağıma almadım daha ancak o şekilde içim rahat olacak ne kadar iyi deseler de şimdi . Ama şükrettim hep beterin beteri var diye hamd olsun üzülme annesi inan bu ara herkes de beyin sıvısı kist böbrek genişlemesi down sendorumu çok duyuyorum doguyorlar turp gibiler ama masalllaah 💕 korkma dua et detaylı ultrasonunu asla ihmal etme ama .