21 haftalık gebeyim dün doktor kontrolüm vardı doktor olumsuz bir şey söylemedi yalnız dün akıntının içinde kan pıhtısı gördüm çok dikkate almadım bugün yine gördüm bir kaç saat sonra peceteyle sildim pecetenin rengi pembelesti ama iç çamaşırıma geçecek bir kan yoktu bu normal bir şey mi yoksa korkmalı miyim