Busakkk Kızlar bugün 38+4 üm çatı muayenesi oldum çatı muayenesi doğumu tetikliyor diyolar sizler ne kadar sonra doğum yaptınız
Klcaysgl Busakkk yok canim 39 haftamda oldum muane hiçte tetiklemedi 😁 39+4 oldum ve haylada tik yok cok az kişiyi tetikliyor