Haticebicer bana doktorum ilk 6 ay 6 kilo, son 3 ay 3 kilo normal kabul edilmekle kişinin boyuna kilosuna göre değişiklik gösteriyor demişti. Herkesin normali farklıdır. İlk ayşarda çok kilo önerilmiyor ama Sizin ki bana normal gibi geldi. Genede birazcık dikkat edin ama. Kiloyu takmayın. Sağlıklı beslenin yeter elinde sonunda verilir. Sağlıkla hayırla doğsun inşallah.