Kubgkm Ay herkes bir şey diyor yok onun içeriği şu yok onunki değişmiş yok bunun ki şöyle ne yapacağımı şaşırdım. Hangi deterjanı almalıyım. Hangi şampuanı almalıyım. Sizler neler aldınız ???
Ozge Kubgkm ya aslında herkes bişey diyor. En son arkadaşım şey dedi ne alıyorsan küçük gramajlı al memnun kalırsan büyüğünü alırsın ya da stok yaparsın, memnun kalmazsan da elinde kalmamış olur demişti. Mantıklı aslında
ozlemmmm6161 Ozge evet bende öyle yapacağım bana da. Kuzenim dedi küçğk olarak al stok yapma bebeğin cildine göre duruma göre ilerlersin demişti bende öyle yapacağım. Sakınan göze çöp batar misali çok da üstüne düşmemek lazım