Merhaba 39.haftaya girdim kontrollerim sıklaştı her kontrolde doktor alttan muayene edip acıklik durumuna bakiyor ancak bebege ulaşamadığını henuz kanala bile yerlesmedigini söylüyor Allah nasip ederse normal doğum yapmak istiyorum plesenta yaslanmasi ve amniyon sivisi azlik durumu var normal dogum icin bebegin kanala girmesi ve dogumun kolay ilerlemesi icin önerisi ve tecrubesi olanlardan destek tica ediyorum.