aysee_aktass Kızlar kilolu gebe kaldığım için doktorum sırf kilodan dolayı pıhtı olmaması için kan sulandırıcı iğne başladı oksapar 3 aylığım doğurana kadar hatta 40 ım çıkana kadar kullanıcakmışım benimle aynı durumu yaşayan varmı
aylinpalaa aysee_aktass bende kilolu hamile kaldım ama doktorum bana öyle bir şey söylemedi kullanmıyorum yani
Mrsacar aysee_aktass bende 94 ile hamile kaldım şuan 96 yım banada öyle bişey vermedi doktor ki benim kansızlık (akdeniz anemisi taşıyıcılığı) hastalığım olmasına rağmen. Siz kaç kilosunuz ki?
gulkhrmn aysee_aktass kilolu oldugun için değildir o ya başka bi sorun olmus olabilir mi benim rahimden gelen sol damarım çentikliymiş ilk hap kullanıyodum şimdi igne kullanıyorum kan sulandırıcı igneye bi hafta oldu baslayalı 29. Haftadayım
aysee_aktass gulkhrmn yok canım maşallah çok sağlıklıyım hiç bir sıkıntım yok şuana kadar tedbir amaçlı kullanıcaz dedi
gozgozanne aysee_aktass ben de kilolu hamile kaldım canım hiç öyle demedi doktor kullanmadım kan sulandırıcı