Iremshn ben 21+4te gittim 453 gram çıktı. Doktor bana ne zayıf ne kilolu bebek tam ortasi dedi. Siz kıyaslamayın hiç geç döllenme ihtimaline göre bile değişebiliyor. Ki bence gayet normal bundan sonra hızlı kilo alımına giriyorlar sanırım. Doktor normal demiş canınızı sıkmayın hiç ❤️❤️