Kızlar geçen hafta yaptırdık spermdeki yüzde 5 dna hasarını göz önüne aldık. 1 düşüğüm normaldi pıhtıdan olmuş. 2.de iğne kullanmama rağmen bebeğimiz 69xxx kromozomluydu. Riske atmayıp direkt bu yöntemle aşılama yaptırdık bende problem sadece pıhtıydı. Bu yöntemi deneyen annelerimiz bana anlatıp yardımcı olabilir mi