Pandaana Kizlar merhaba, Haftadayim 2 haftaya izne ayrılacağım. Doğum izni parasi neye göre hesaplanıyor biliyor musunuz?
Pandaana SunnyG şimdi internette yazana göre son 3 ayık brüt ortalaması gibi bir şey ama SGK yi aradım onlar 1 yıl içindeki brüt ortalaması diyor hangisi doğru acaba