Kızlar merhaba yazın ortasında da doğsa bebek üşür uzun kollu giydiririz diyor annem, ben kısa kollu zıbın hiç almadım bu yüzden almam gerekiyor mu 1 3 aylık kısa kollu zıbın sizce, Yenidoğan takımında olan yandan çıtçıtlı uzun kollu body leriyle durur diyorlar o sıcakta ama bilemedim ben