Deren12 şu an aynı durumdayız, felaket bi sancı ile hastaneye gittim. 4 şişe serum yedim, 2 doz ciğer geliştirici vuruldum. Fitil veriler. Bi de turuncu bi hapla durdurmaya çalıyorlar. Nst ye bağlıyorlar durmadan. Bu gece burdayız bakalım bizde. 2 hafta daha bekle dediler. Yürüyüş yasak.