Kizlar bugun detayli ultrasonumuz vardi bebegimin beyninde lateral ventrikul olcumu 9.5 cikti doktorumuz %10 bi tehlike gordu ama benim psikolojim cok bozuldu 2 hafta sonra tekrar gormek istedi ve amniyosentez onerdi benimle ayni durumda olan var mi bu sekilde dogum yapinca sonucu ne oluyor bilgilendirirseniz cok sevinirim 😢