hilaleee bendede oluyo ama her seferinde değil idrarımı bazen çok tuttuğumda oluyo ama ben büyük problem olarka görmüyorum idrar yoşu enfeksyonuda değildir içini rahat tut öyle olsa idrarda yanma filan hep olur kaşıntı olur eğer sizde varsa hekiminizr başvurmanızı öneririm ama bence bebeğin idrar yoluna baskısından olabilir