canmyavrum Arkadaşlar ben 27.haftamdayım.enfeksiyonum var diye mi bilmiyorm rahmimde ağrım oluyor yürüdükçe.Ama Hamilelere yürüyüş öneriliyor yürümelimiyim yinede? Hamilelik bitene kadar evde mi oturacm 🙈 bi kanamam yok sadece rahim agrısı oluyor şiddetli
annesinin_beybisi canmyavrum ben de aynı durumdayım 25+6 yim alt tarafımda ağrı var yürüyüşe gidiyorum her gün yavaş yürüyorum ama bir yandan bu yürüyüş açılmaya sebep olmasın erken doğum vs. yapmayım diye düşünüyorum bu ağrıdan dolayı. hani acaba ağrı dikkat etmem gerektiğine mi işaret ediyor onu bilemedim yarin kontrolüm var sorucam doktora
canmyavrum annesinin_beybisi ben gitmiyorm markete bile gidip gelince evde ağrı başlıyor yatıp dinlenmeden de geçmiyor malesef.dr a geçen ay dedim rahmim ağrıyor yürüyünce magnezyum yazdı. Ama yürüyüş yapmalımıyım yapmamalımıyım diye sormak aklıma gelmedi.sıradski kontrolde soracm bende. Burada yaşan varsa bu durumu soraym dedim
annesinin_beybisi canmyavrum ama markete bile gidince ağrıyorsa yürüyüş de yapma bence de . benim o kadar değil hareket etmedigim zamanlar da olan gelip geçici bir ağrı