Kızlar dün öne doğru burktum ayağımı çok hafif acımıştı sonra geçti sabaha karşı dönerken acıyordu hafif sonra baktım şişmiş temizlik yaptım sonra daha çok şişti ve çok ağrıyor şu an bırak basmayı kıpırdatamıyorum krem sürdüm sardım yastık koydum altına yüksekte kalsın diye sizce ne olmuş olabilir birgün geçti üstünden ve gittikçe daha kötü oluyor😭