aydagulhaliloglu Gozdgn Benim doktorum saçım bakır olduğu için bitkiselle bir kere boya dedi bana bende kahverengiye döndüm ve o zaman daha 1.5 aylıktık. Sonrasında tamamen yasakladı. Sen doktoruna danış canım bakalım o ne dicek. Sonuçta kimyasal😞
Askiletotomsu Gozdgn aslında hiç bı zaman zararı yok da 10.haftadan sonra müsade edelim biz dendi . Bende 14.haftamda yaptırdım