eslemsi Melek333 37.4te suyum geldi 37.5te sezeryana alındım. Simdi 38den snra alirim dedi doktor bakalim
Melek333 Duy_gu sezeryan mı oldu yoksa normal mi nasįl dayandınız ben biran önce doğsun istiyorum vucudum yorgun dustu artik ayalarim belim cok agriyor
TBeyza Duy_gu bende kızımı 40+0 da aldım kucağıma gece 00.35 de 😀 bakalım bu ikinci kaç da doğacak daha erken beklentiye girsem mi 38 den sonra yoksa yine 40-42 yı bulurmuyuz 😀
Duy_gu Melek333 normal oldu canm o zmana kadar mı nasıl dayandım valla bende baya ağırlasmıstım zorlandım baya
Melek333 TBeyza sağlıkla gelsin insallah dogumun kolay ve hızlı olması icin bisey yaptınız mı normal doğum mu oldu acaba
Melek333 Duy_gu valla bende bazen diyorum sezeryan mı olsam acaba ama ondan da korkuyorum toparlayamam bebegimle ilgilenemem diye napıcaz bilmiyorum
Biranne- Oğlum 39+4 te doğmuştu başta normal gibiydi nişanım gelmişti ama açılmam olmadı sezeryan oldum. Şimdi 12 haftalık hamileyim bakalım nasıl olacak 😊