Elifin__annesi brn bıraktım gitmedim. Haber de vermedim,, Eylül ayında bıraktım 1 ay ya da 2 ay önce aradılar beni kurum un ismi değişmiş sahibi değişmiş aradılar ve borcum olduğunu söyledi söylediler Ben de hamile olduğumu bu yüzden gelmediğimi söyledim ücreti getireceğini söylediler Ben de getiremeyeceğimi söyledim Ne zaman Ayağa kalkarsan doğurduktan sonra o zaman gelir Hem ücreti yani seans başa girdiğim için hem ücreti öderim hem de paramı öderim dedim bunlar da işte 2022′ye girdiğimiz için fiyat düzenlemesi oldu bilmem ne gibisinden konuştular ben de bağırdım onlara ne imza attıysam o ücreti öderim şimdi kapatın telefonu dedim suratlarını kapattım artık Ne oldu bilmiyorum