Melike01 Kizlar bilenler bilir 2 gun once post acmistm nisanim geldi die 13.09.2018 de baslayan gece 12 de baslayan sancilarim baslarda adet sancisi gibiydi sonra kanamam oldugunu fark ettim esime soyledim tabi o panik yapip hastaneye gtmemizi istedi ama ben ona sen uyu ben seni uyandrcm ddm sabaha karsi 5 e dogru sancilarim sıklasmaya basladi esimi uyandrdm hastaneye gttgmzde 3 cm aciklgm vardi ama yanimda hir bayan dogum yapmaya ikinmaya calisyordu benim korkudan sancilarm geri kacti aciklgmda hic artmadi en korktgm seyde suni sanciydi ve doktor suni sanci verin ddi 1 saat verin eger ise yaramazsa sezeryana alicam bosuna sanci cekmesn ddi esim kesinlikle sezeryan karsitydi ve sabah 8 den saat 3 e kadr suni sanci cektm ve o aciklik kontrolleri sancilardan beterdi her kontrole geldiklernde agladim bagardim doktor bu boyle olmiycak suyunu patlatalim ddi suyum patladiktan snra aciklgm 4 cm den bi anda 9 cm olmus ve artk tam aciktim dogum haneye alindm benim tuvaletm geliyo ddim ebeler hemsireler hepsi cok iyiydi bana cok yardmci oldulr egzersz yaptirdilr ve siz siz olun hastaneye kesinlikle sdce esinzle gdin kalabalktan o kadr bunaliyosnz ki ne her kafadan bir ses ckmasi sizi asri derece de bunaltyr dogum haneye gdnce sanki butun sancilrm btmisti bi rahatlama gelmisti.. hemsire bana iminma dersleri vrriyrdu ama ikinma dersni dinleyen kim o acyla onu bile duymuyrsnz son acklik kontrolumde hemsire aa saclari simsiyah ddgni duydum ve o an bir rahatlama geldi bana ddm bu kadr gorunuyrsa geriside gelir 2 ikinmamda ikrami kucagma aldim 2 kere guclu ikindim ilk dogumum olmasina ragmen 😊😊 darisi basiniza kizlar tavsiyelerim yok mu elbette var .. Hastaneye kesinlikle kalablk gtmeyn Dependnz mutlaka olsun Kimsnin ddgne kulak asmayn cunku gercktn her kafadan bir ses cikiyr Sanci kotu evet ama dogumda hic bisey yok dogunca butun her sey btyr 😊😊😊 buda bizim hikayemiz he ilk dogumum olmasina ragmen sdce 4 dikisim var 😊
Naz1905 Melike01 hayırlı uğurlu olsun rabbm analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inşallah sağlıcakla🙏🏻🙏🏻
acelyamom Melike01 Gözünüz aydın öncelikle Allah analı babalı büyütsün ☺ benim merak ettiğim depend nedir benimde ılk doğumun olacak ılk defa duydum ne ise yariyor acaba ? Beni aydinlatirsaniz sevinirim 🙈
mavimm Melike01 hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 Ben depend aldım orta boy ama olmaz gibi geliyor satıcı ise olur dedi si kaç kiloyla hangi boyunu kullandınız acaba
Melike01 acelyamom depend giyileblir kilot canim pedle falan ugrasmiyrsnz direk gecrip giyebliyrsnz col rahat
Angell Benim merak ettiğim sancılar belden mı vurmaya başlıyor yani daha öncesinde bi kaç gün ağrılar oldumu yoksa bi anda mi geldi ?? Bu arada Rabbim sana bağışlasın kuzunu canım mutluluğunuz daim olsun
Melike01 Angell sagol canim sancilarm adet sancisi gbi geldii nisanim geldi nisanm geldikten snra da siddetlenmeye basladi sancilrm
Melike01 mavimm ben 80 kilo ile doguma girdim orto boy oldu bana zaten sıksn sıkı dursun yani dusmesin hastanin verdklri duyr cunku
Melike01 Busraela gercektn kotu ben sezeryan diye esimn ayaklrna kapandm agldim saatlerce ama o pes etmedi ii ki de etmemis
Tuba704 Melike01 maşallah🙏 Sağlıcakla büyüsün prenses inşallah bende bu ara refl sancısı yaşıyorum son günlerim ama çok korkuyorum çokta normal istiyorum en zorlandığınız tarafı çatı muaynesi olmuş sanırım çokmu istemeden kastınız acaba?
Melike01 Tuba704 evt regl sancyla geliyor evt cati muaynesi bni mahfetti sakin kndnzi kasmyn ve doktrnzdan ebelernzdn eline jel surmelerni isteyn
Melike01 BurcuGnl kesilrkn kendnzde goruyrsnz zaten ama artk ben dayanmdgm icin dikis atlrken son dikisleri hissettm