Çorlu’ya gittiniz mi bilmiyorum ama oraya benziyor daha insansız hali diyebiliriz. Az insan var bi kısmı köylerde bi kısmı merkezde yaşıyor. Yeni gelişmekte olan bi yer gibi yeni evler boş arazili kısımlara yapılıyor, markete vs.ye yakın yerlerde eski evler var. Tayininizin nereye çıktığı da önemli köyler de merkez de Uzunköprü diye geçiyor çünkü.