Dilara71 herkes sosyal hayat falan yok yazmış, çok da ayrı kalmışsınız neresi olursa olsun gidin bence. Ben, Bırakın tayini, Ağrı’ya, Şırnak’a, Hakkari’ye nereye giderse gitsin göreve gittiğinde dahi hepsinde gittim hepsinde ordu evinde onu bekledim. Bunlar hepimizin kabullendiği ama dile getiremediği şeyler yüzünden. Ondan ayrı bir şekilde sosyal hayatınız olacağına varsın onunla beraber sosyal hayatınız olmasın. Benim naçizane düşüncem. Allah hepsinin yardımcısı olsun