Kemanet Merhaba 2 hafta once kesem gözükmüştü bugünde kese ve embriyo gozuktu ama kalp atısı duyulmadı ultrasona gore 6 haftalık fakat doktor kalbinin durmus olabilecegini söyledi gelişmeyebilir dedi sizde böyle bir durum yasadınızmı acaba kafam cok karışık
Momy_eyyuptalha Kemanet çok erken endişe etmeyin doktorun böyle demesi tuhafıma gitti ben 8+0 haftada duydum
Nazendehanim Kemanet kuzum çok erken 2 hafta önce 4 haftalık oluyorsun ki 4. Haftada kese görülmeyebilir sen görmüşsün kalp atışı için de erken herkes 6. Haftada duymuyor 7-8 de duyanlar çok var
hulya_6363 Kemanet 8.haftaya kadar bekleyin sakın hemen kürtaj falan olmayın ben de alttan baktığında 6+5 te anca duydu kalp atışını karından göremedi bile 7.haftadan. Sonra karından gördü doktor
Kemanet Momy_eyyuptalha 2 hafta once gittiğimde sadece kese vardı bu zamana kalbi atmış olması gerekirdi atıp durmuş olabilir dedi kendi doktorum degildi izinde oldugu icin baska doktora gittm ve moralim bozuk cıktım insallah bende duyarım haftaya kendi doktoruma gidicem insallah sizin gibi
Kemanet Duy_gu size doktor ne dedi peki ozaman bekleyelimmi demişti 8. Haftayı birde kaç mm di emryo benim 5.4 mm suan
Duy_gu Kemanet kaç mm hatırlamıyorum ama dokdor bana bekleyelim demedi alttan munae olacaksın dedi yoksa alcaz kürtaj dedi
Nazendehanim Kemanet yok kuzum o sadece bir ihtimal yani gozukebilir ama gözükmek zorunda değil her bebeğin gelişimi farklı çünkü
Nazendehanim Anne9283 yok canım , kalbi durup da bebek kendimden düşmeye başlarsa lekelenmeler olur öyle anlarsın. Benim kalp atışı duymuştum ultrasonda belli oldu belirti yoktu